خنده ی حلال

بانک لطیفه های حلال

خنده ی حلال

بانک لطیفه های حلال

خنده ی حلال
پیوندهای روزانه

لطایف قرآنی

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۲۱ ب.ظ

فراموشی

روزی در یکی از مجالس قرآنی،حافظی می خواست از حفظ قرآن بخواند.شروع به تلاوت کرد.«بسم الله الرحمن الرحیم» «یس»دو بار همین را تکرار کرد و مدتی ساکت ماند و در جای خود نشست.یکی از حاضران پس از مدتی گفت:اگر «و القرآن الحکیم» را فراموش کردی «صدق الله العلی العظیم» را که فراموش نکرده ای!!

هر عملی عکس العملی دارد

شخصی شیر می فروخت و آب در آن می ریخت،پس از چند سال سیلابی بیامد و گوسفندان او را برد.به پسر خود گفت:نمی دانم چرا این بلا بر سر ما آمد؟پسر گفت:ای پدر!این آبی است که در شیر می ریختی و می فروختی،اندک اندک جمع شد و هر چه داشتیم برد.پدر جان مگر در قرآن نخوانده ای که فرمود:«و مااصابکم من مصیبة فبما کسبت ایدیکم؛و آنچه از رنج و مصائب به شما می رسد،همه از اعمال زشت خود شماست».(سوره شوری،آیه 30)

افرادی که اسامی آنان به عنوان برنده اعلام شده است، حد اکثر تا تاریخ 1/6/85 فرصت دارند که کپی شناسنامه به همراه کپی کارت ملی خود را با پست سفارشی به دفتر نشریه ارسال کنند. در غیر این صورت جایزه آنان ارسال نمی گردد..


منبع : نقی رحمانی ،  مجله  بشارت > فروردین و اردیبهشت 1385، شماره 52 صفحه 74

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۷
مجید کمالی

لطایف قرآنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">